środa, 29 lipca 2015

Prolog

Hej ho, jestem Dul. Nie, nie, stać cię na więcej. Witam Was, mam na imię Dulce Maria Espinosa Saviñón. Zbyt formalnie... Dlaczego nie potrafię napisać jednego sensownego zdania? Nie ważne, po prostu jestem Dulce i tego się trzymajmy. I co jeszcze? Może to, że chce się z Wami podzielić moją historią... 


......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Hej Wam !!!
Pierwsze koty za płoty... Mam nadzieję, że choć troszeczkę Was zainteresowałam albo zaciekawiłam xx 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz